Перекладач

четвер, 3 січня 2013 р.

Рефлексія. Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - навчилися надавати  допомогу, не відкидаючи потреб учнів у побудові своїх потреб, знаходити ті області знань, у яких учні можуть досягти найбільшого прогресу, вирішуючи проблеми, за допомогою диференційованого навчання застосовувати такі форми та методи, які допомогають учням відслідковувати свій власний прогрес у навчанні.

1 коментар:

  1. В кожному класі є учні з різноманітними навчальними особливостями і потребами. Це повинен враховувати вчитель. Роботу з дітьми потрібно організовувати так, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб діти стали впевненими та незалежними .

    ВідповістиВидалити